sâmbătă, 17 aprilie 2010

Hmmmmm....ce-am facut eu azi ? let's see....

1. Was silly => check!
2. Climbed a tree => check!
3. Got down alive=> check!
4. Starred in the funniest fricken video-clip ever :D=> check!
5. Learned how to make sushi!=> check!

6. Understood why all the fountains were bright crimson - bloody hell!- check!
7. raguuuuuuussssaaaaaaa :X =>check!
8 . Saw a movie=>check! [ pretty kinky ;)) about a girl who killed her mother and the man her mother was having an affair with and then had kinky sex on her dead mothers bed with the mans son, after which she had kinky sex on the guys dead fathers bed too, after which she has his kid and leaves him , becomes a whore, meets her , now, 12 year-old child and gets back togother with that guy. Oh yeah and they're all sado-maso. "I want a picture of you" "Burn me so I wont ever forget you" "burn me too" *sizzleeee* *smell of cooking meat*] Interesting, right? ;))
9. Bought special coals :X
10. threw an egg at a friend =)))) funny
11. Got pine needles stuffed down my pants as revenge for when I stuffed grass down a friends pants. Problem is that I forgot i did that =)) => check!
12 Made tea that tastes like soap :-S => check!

Scuzati pardon, mi-a iesit in engleza ;;) Don;t kill the messanger! aaaaaaaaaaaaa! Nooooooooooooo! Don't burn the messangeeeeeeer. *sizzle sizzle* I'll never forget you , you bastards!!!!!!! :l

:D

Stiu ca n-am mai scris de mult, n-am avut niciun fel de shef=> ca n-am avut nici un fel de inspiratie. => blah
Daaaaaaaaaaaar. In ultima vreme am atata energie incat toti, dar absolut TOTI m-au intrebat daca sunt pe ciuperci sau cva O.o. WTF Can't someone just be happy for no reason whatsoever?
Cea mai pura fericire este aceea care vine de la sine, nefiind cauzata de niciun factor exterior. E o fericire care parca depaseste incinta sufletului si tinde sa se extinda in exterior. E fucking molipsitor :> Si ma simt invinsible. si uneori chiar invisable :)) Cum am mai zis e foarte tare :D
Niciodata nu credeam ca o sa ajung genul de copil cu care sparintii n-ar fi de acord sa-si lase copiii sa iasa.eeeeeeeeeeeeh. Nici acum nu sunt. Arat prea trustworthy. E incredibil cat de mult se bazeaza unii pe etichete si pe "tipuri de oameni". Cert e ca de multe ori ne trezim cu punga de rahat rasturnata, intrebandu-ne cum dracu?!
Oamenii zic ca am luat-o pe flu-flu, eu zic ca nu-mi mai pasa ce cred altii. Daca arat penibil bine. Cei care se simt sunt. Eu una nu ma simt. Ba dimpotriva ma simt extrem de libera si de fericita. Rad cand am chef, ma port la fel de jucaus si de liber ca un copil mic, simt fiecare minut de parca ar fi primul si nu ma rusinez sa ma minunez de lucrurile "mici". E super si nu intentionez sa-mi dau noua perspectiva la schimb pentru una conventionala care nu m-ar mai multumi indata ce acum am inceput sa simtit viata cu adevarat.
Ah da, si am sentiemnte foarte contradictorii fata de Istambul :P